Zdrowie 14 stycznia 2018 admin No comments

Większość kobiet zazwyczaj pracuje w pozycji siedzącej.

Ogrom dziewczyn ma kłopoty z mięśniami dna miednicy, zwanymi inaczej mięśniami Kegla. Po porodzie albo wraz z upływem czasu stają się one słabsze. Niestety większość kobiet pracuje w pozycji siedzącej, co także wpływa źle na stan ich mięśni. Do tego brak ruchu, siedzący tryb życia znacznie pogarsza sprawę. Na całe szczęście temu wszystkiemu można zaradzić. Są odpowiednie ćwiczenia na obniżanie narządów rodnych. Można je wykonywać prawie że w każdym miejscu oraz o dowolnej porze dnia. Najprościej jest zacząć w toalecie podczas oddawania moczu. Można na zmianę oddawać mocz i hamować jego strumień poprzez zaciskanie mięśni. Leżąc, siedząc czy też stojąc również możemy ćwiczyć. Najlepiej zaciskać je oraz naprzemiennie rozluźniać w kilku powtórzeniach, nawet parę razy każdego dnia. Przy takich ćwiczeniach należy mieć na uwadze, ażeby nie napinać mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych. Z wiekiem albo po porodzie kobiety doświadczają również takie coś jak wysiłkowe nietrzymanie moczu oraz wypadanie pochwy. Na te dolegliwości pomogą ćwiczenia mięśni Kegla a dodatkowo zdecydowanie bardziej aktywny styl życia. Zawsze w razie wątpliwości można przejść się do odpowiedniego specjalisty najlepiej lekarza ginekologa po odpowiednią poradę. Tego typu ćwiczenia pomogą zniwelować problemy zdrowotne oraz dodatkowo poprawią jakość naszego życia seksualnego.